Sunday 22 February 2015

Tahniah pemenang Giveaway!

Pertama sekali aku nak ucapkan terima kasih sebab sudi sesama memeriahkan GA yg aku wat sempena Chinese new year 2015.. korang mmg best.. Walaupun ade sesetengah tu aku suruh letak url blog / facebook di ruangan komen blog aku ni tapi korang bantai email aku je url tu tapi takpe. Aku still terharu sebab ada jugak yang sudi nak join giveaway ni. So pemenang kita pada kali ni ade lah...

Jeng



Jeng



Jeng!!!


        
      Picture courtesy of google image

Pemenang dipilih berdasarkan tarikh pada hari ini yang mane berkaitan dengan nombor 2.. Penyertaan kedua untuk giveaway ini adelah

Syuhada


syuhada79.blogspot.com/giveaway-from-mommasuci-sempena-chinese.html



Di harap pemenang dpt email kat aini.ismails@gmail.com selewat-lewatnya hingga Isnin 12 malam.. kalau tiada maklumbalas selepas waktu tersebut hadiah terpaksa di serahkan pada yang lain..

Sila emailkan nama, alamat dan apa2 yg patutlah ye.. hehehe..Tahniah pd yg menang.. Yang tak menang kita cuba lagi nanti ye..bulan depan ade giveaway istimewa sempena anniversary perkahwinan aini yang ke 5 tahun. Tungggguuuu~


1 comment: