Saturday 28 February 2015

Birthday Suci

Salam hujung minggu semua. Birthday Anggun Suci yang 3 tahun dah makin hampir. So disebabkan 1st and 2nd birthday Suci dulu aku just celebrate ala kadar jer, jadi tahun ni aku plan nak sambut proper sikitlah. Nak ajak kawan-kawan yang same age dengan dia, ade tiup-tiup lilin. Tapi kalo ikutkan birthday sebelum ni ade tiup-tiup lilin gaks. Tu pun nama ala kadar ke? hahahha zaman sekarang kot. 

Kalo zaman aku dulu, ade kek sebijik, lilin sebatang, mak goreng bihun sebungkus dua tu pun dah kira gempak gila. Tapi takpelah, demi untuk anak dara aku sorang ni, at least bagilah dia merasa sekali seumur hidup. sebab mak dia ni pun bukan rajin sangat nak plan benda-benda macam ni.

So sekarang ni aku plak yang terlebih excited duk plan memacam. Tempat dah ade cuma kek, catering ape lagi belum book. Aku cam tak tau nak mula dari mana. Tema pun dah ade. Masa ade lebih kurang 3 minggu lagi ni. Sempat tak ek? 

Ade tak tempat yang sediakan terus makan minum, party pack, cake...hahhaha melampau sangat aku ni...






No comments:

Post a Comment