Thursday 5 February 2015

Keranamu 'angin sewaktu mengandung'

Assalammualaikum..

MasyaAllah dah hampir 2 tahun aku menyepi senyap sunyi tak update blog ni. Ermm ade lah something yang buatkan aku undur diri dari dunia blogging ni. Setiap hari tak pernah pun ade hari yg aku tak rindu nak update blog aku yang dah besawang ni...

Every week aku dapat email psl blog aku ni. Still ade jugak org yg sudi baca tp mostly dorang search pasal 'angin time pregnant'.. Sebab last 2 years mmg aku ade up kat blog psl angin time pregnant ni. 





Sebelum aku menyepi dulu, anak dara sulung aku Anggun suci still kecik lg tak silap aku baru 5 bulan camtu. Skng dia dah nak masuk 3 tahun. Dan alhamdulillah suci dapat adik lg sorang.. Boy, nama Adiwira Wahyu. Baru masuk setahun 4 bulan. Alhamdulillah atas rezeki yang Allah berikan utk aku n Pak yong.

Anggun suci yang dah nak masuk 3 tahun bulan march ni. Kekeke ampunkan mama yerrr...

     Adiwira wahyu setahun 4 bulan

Nnt next entry aku share psl pengalaman aku lahirkan wahyu pulak okay. Nnt kesian die bila dah beso nnt tgk kat blog ni ade entry psl aku besalinkan kakak dia tp xde pun psl die. Kekehkeh.. 

Ok semua take care. Thank you sbb sudi baca blog merapu aku ni. (Ade ke yg sudi baca?) hehehe

Bye korang

No comments:

Post a Comment