Monday 6 August 2012

Suci balik kampung part II

Salam,


Itu hari aku ade update pasal suci & maknye balek kampung. Tapi halfway je cita sebab entry yg lepas tu takde gambars. Muehehe.


We alls balek kampung hari ahad lepas. Flight at 2.30 pm. Smpai kat klia around 12.30 camtu then lepak2 skejap ngn papa suci. Yolah, bapaknye sedih nau nak bpisah ngan anak dara dia sorang tu. jalan2 kat dlm tu skejap then dlm kul 1 camtu aku masuk dept hall. Alhamdulillah suci takde la meragam. Takut jugak buatnye dia nangis, ngamuk ke ape ke. Sbb ni 1st time aku travel berdua ngan suci. Papa x dpt join atas tuntutan keje.


Before boarding tu, ade sorang budak lelaki ni umo dlm 2 tahun kot. Duk nangis2 nak main ngan tok singa suci punya. Aku pun bg ler dia main. Comei sgt budak tu. hehe. lps tu tetiba budak comel tu nangis. Suci ni pulak dia pantang tengok org nangis, pastu dia lak nangis. nsb baik skejap aje.


ktrg berlepas jam 2.30 ptg, sampai dlm kul 3.30 camtu. Dapatlah nenek dan aki jumpe cucu dia sorang ni. singgah menyinggah beli kuih etc. pastu balek umah ah, ko nak g mane lagi kan.


layan ajolah gamba-gamba ni yer adik-adik,


daddys little gurl

Bubbye Papa. Take care <3

sebelum balek KL aku masak nasik ayam


Jom gi jalan-jalan!

zzZZZZz

;)

dah besar dah abg Faris Israq 


abg Faris bawak adik Suci jalan-jalan


On Saturday kitorang gerak balek KL. Saje bawak Suci balek kampung sebab since Mak aku jatuh kat dapur that day aku belum sempat lagi jenguk dia. T__T.. so bila dah dapat tengok dia depan mata aku, lega sangat-sangat. seronok dapat gather2 with my mom, abah, kakak aku & anak-anak buah. Sepanjang kat kampung, mak aku layankan jelah ape anak bongsu dia ni nak makan. hari2 aku mintak macam macam. hahaha! Hoi, ape la aku ni patutnya aku yang kena masak utk dia! ish~

Sampai kat KL then kitorang terus shoot balik Batu arang. Rumah mertua aku. kitorang sampai pun dah lps waktu berbuka but still dapat berbuka sama2. dengan ayah,mama,adik-adik semua. Alhamdulillah...


2 comments:

  1. nanako@yahoo.co.uk8 August 2012 at 15:01

    seronok suci balik kampong ye. selamat berpuasa kak aini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat bpuasa jgk! Thank u for reading my blog! ;)

      Delete