Monday 13 August 2012

A Moment like this

Salam & Hello everyone,

Fuuuh, it has been a super hectic day for me this few days. Raya pun just around da corner. I have to pack few things before going back for raya. This year turn raya dekat rumah family husband aku. Sebab last year masing2 beraya kat kampung masing2 coz mase tu aku balik terengganu awal disebabkan alahan teruk time pregnantkan Suci. Jadi tahun ni kitorang start balik lah. Alah, time raya camni kenela bertimbang rasa jangan gadoh2 nak balik raya kat kampung masing2. kene tolak ansurlah kan.

Aku syukur sebab dapat tengok Suci membesar depan mata. Sekarang dia dah boleh meniarap. Dah PRO okay! and she can move backward! bukan ke depan tapi kebelakang.  kalau letak kat atas toto dpn tv tu, skejap je dah beralih tempat. kadangkadang dah nak sampai bawah meja. now aku dgn bapak Suci pun dah x berani nak letak dia sorang2 kat atas katil. kalau nk tinggal pun just letak dalam cot or atas toto kat bawah jer, sonang.

Layan jela gambar kat bawah ni okay sbb aku ssh nk menaip pasai sebelah tgn pegang si kecik ni.







Fuh, muka cam...    "hah, tgk ni adik2, kakak Suci kau dah pandai terap"





sebok nak pegang hengpong mak dia.




3 of  US




besfwen



ape pandangpandang?




Suci : eee omeinye stokin nih. mama x tengok ni jom try cabut sebelah





aduh penatnya! kesian lembu tu Uci oii...



T___T

No comments:

Post a Comment