Friday 27 July 2012

My 1st Post :)

Assalamualaikum :)


By da way since 3 tahun x active lam dunia blogging, finally aku kembali berblogging. dulu last aku blog mase baru abih blaja and nak start keje. hajat ati nak guna blog lama tp lupa password pulak. errr boleh ke camtu....?


sampai laaa lani aku dah ade anak sorang baru nak berkecimpung balik sebagai sorang blogger yg aktif cam 3 tahun yg lalu... :)


hopefully ader ler yg sudi nak blog walking kat blog aku nih... blog lame tu mmg dah bersawang ler.. + blog budak yg tak brape nak mature.. kihkihkih...


okla, memandangkan arini 1st time n 1st post aku... aku cam banyak je menda nak share tp end up tatau ape nak tulis plak... tgk ler besok lusa kalau ade idea, i'll get back to u later........ ;)) lalalala...


Salam Ramadhan to all Muslims :)




momma love suci

No comments:

Post a Comment